Jurnal de ganduri

Amsterdam PART II- ce am vizitat + haul

In prima parte a articolului v-am dat date despre oras, despre ce sa va asteptati cand vizitati Amsterdamul si diverse informatii despre preturi, iar azi m-am gandit sa va povestesc ce am vizitat mai exact si ce mi-am cumparat din aceasta calatorie.zanisa.jpgAm inceput ziua cu un mic dejun la McDonalds despre care vreau sa va zic ca a fost delicios. Nu se compara la gust absolut deloc cu ce avem noi in tara. Pe langa gust, in meniu gasiti o varietate de produse din care sa alegeti, multe produse delicioase care la noi in meniu nu se gasesc.IMG_0741.jpgCe am vizitat:

Ne-am continuat ziua cu vizita la Gradina ZoologicaArtis Royal Zoo, unde ne-am petrecut aproximativ 5 ore si nu am regretat nici o secunda. In primul rand, Gradina Zoologica este foarte mare, gasiti foarte multe animale de la insecte si pasari pana la mamifere si animale acvatice.DSC_0181DSC_0030-01DSC_0100-01DSC_0128-01IMG-20180416-WA0146-01 Fiecare categorie de animale are propria zona de comfort amenajata asemanator habitatului natural. In al doilea rand, mi-a placut mult ca am putut filma si face poze in voie, am vazut animale care la noi la Gradina Zoologica nu exista, iar pe langa animale, mai gasiti si o multime de flori minunate. Eu personal am ramas impresionata de incaperea pentru fluturi, unde pe langa faptul ca fluturii zburau liberi in jurul nostru, incaperea era amenajata mirific. M-am simtit exact ca Alice in Wonderland, habitatul era inconjurat de plante verzi, minunate, doar aerul era putin prea sufocant, asa ca am stat maxim 10 minute in incapere.IMG-20180416-WA0005-01IMG-20180416-WA0030-01IMG-20180416-WA0059-01IMG-20180416-WA0065-01IMG-20180416-WA0066-01De la lumea de basm a lui Alice am ajuns la o mica cascada unde ne-am facut cateva poze, dupa care am fost sa vizitam mamiferele si am incheiat cu animalele subacvatice care au fost foarte colorate.20180414_143528[1]20180414_153108-0120180414_153406-0120180414_153519-01IMG-20180416-WA0021-01IMG-20180416-WA0022-01IMG-20180416-WA0026-01Ne-am bucurat ca am prins o vreme minunata, o zi insorita si calduta de primavara, asa ca am profitat cat mai mult sa vizitam tot.IMG_0791IMG_0803IMG_0812Pretul biletului a fost 23 euro, iar pentru inca 2 euro primiti si o harta cu Gradina Zoo.

Va recomand cu mult drag sa vizitati Gradina Zoo daca cumva ajungeti in Amsterdam pentru ca e absolut minunata si nu o sa regretati.

Dupa minunata plimbare, am cautat un restaurant sa mancam pentru ca eram infometati dupa atata drum si ne-am continuat calatoria la magazinul Lush din centrul orasului. Am asteptat toata excursia sa ajungem la acest magazin, am stat 1 ora sa ne decidem ce sa ne cumparam si dupa lungi cautari, am hotarat sa imi iau 3 bombe de baie (puteti sa vedeti in clip exact ce bombe de baie mi-am cumparat) si o lotiune solida de corp cu glitter care miroase delicios. A fost o nebunie si o explozie de culori si mirosuri.DSC_0273DSC_0274DSC_0275DSC_0276DSC_0277Ne-am mai plimbat prin oras si pentru ca am fost obositi, planul era sa incheiem mai repede seara, dar pentru ca eu mai voiam sa ma plimb in Red Light District, am iesit sa ne mai plimbam. Si ne-am plimbat 3 ore pentru ca ne-am ratacit si Alex nu a setat bine GPS-ul, asa ca daa… am facut muuuulti km pe jos.20180414_194201-0120180415_140951-0120180415_145026-0120180415_145753-0120180415_160307-01Duminica, fiind ultima zi, am zis sa o facem cat mai chill, asa ca am luat micul dejun intr-un restaurant absolut minunat. Mancarea a fost delicioasa, fiecare si-a comandat un mic dejun specific unei tari. Eu am mancat italian breakfast si m-am simtit exact ca in Italia. IMG_0978.jpgRestul zilei l-am petrecut pe o banca langa un canal povestind cu voi pe vlog si in gradina muzeului Ruks care arata splendid, scos din alta lume.IMG_1022.JPGDrumul spre aeroport:

Am luat taxiul din centru orasului, ceea ce a fost o alegere proasta pentru ca a fost foarte aglomerat, iar la sfarsit, cursa ne-a costat 85 euro. Va sfatuiesc sa luati taxiul din fata hotelului unde stati, o sa evitati aglomeratia si biciclistii din centru.

Timpul petrecut la aeroport si zborul cu avionul:

Am stat la aeroport in jur de 3 ore, am povestit, am motait, am ras si ne-am amintit cu drag de aceasta vizita. Oboseala a fost maxima, nu imi simteam picioarele, iar uitandu-ma pe tracker, mi-am dat seama ca am facut in jur de 100.000 de pasi si aproximativ 87 km. Nu cred ca m-am mai plimbat atata in viata mea. One week later, inca ma dor picioarele :)).IMG_1087.JPGZborul cu avionul a fost lin, cateva turbulente, dar pilotul a stiut cum sa gestioneze situatia astfel incat sa nu creeze panica, asa ca a anuntat cordial ca sunt turbulente si ca va incerca sa se inalte putin, atfel incat sa vada daca se reduce discomfortul, ceea ce s-a si intamplat. Am ajuns la timp in Bucuresti, am luat taxiul pana acasa si somn linistit.IMG_1094.JPGCe mi-am cumparat din Amsterdam:

Fiind o persoana foarte cheltuitoare, ma gandeam ca o sa raman rapid fara bani si ca va trebui sa ma bazez pe Alex. De data aceasta insa, m-am inselat amarnic, spre surprinderea mea, m-am intors cu bani acasa :)).

Ca suveniruri am cumparat un breloc pentru chei, un tricou alb cu cateva obiecte specifice Amsterdamului (cladirile, lalele si bicicleta), iar la mama i-am cumparat bulbi pentru lalele (mai exact 35 de bulbi) si sper sa creasca si sa aiba lalele colorate.

Din supermarket ne-am cumparat waffles cu caramel, 5 pungi, sunt delicioase si o cutie de ceai de musetel pentru ca voiam neaparat sa incerc ceaiurile de acolo.

Din magazinul Lush mi-am cumparat 3 bombe de baie si o lotiune solida de corp cu glitter si am primit un balsam RnB.

• Think Pink Bath Bomb– o gasiti aici
  • Avobath- o gasiti aici
  • Madame President Bath Bomb– o gasiti aici
  • Shimmy Shimmy– o gasiti aici

Sfaturi utile daca calatoriti in Amsterdam:

• Cautati din timp biletele de avion deoarece sunt foarte scumpe, mai ales daca le luati inainte cu cateva zile sa calatoriti.
  • Cautati din timp cazare pentru ca se gasesc foarte greu, iar locurile se ocupa foarte repede.
  • Atentie la biciclisti, sunt absolut peste tot si au prioritate in orice situatie.
  • Nu faceti poze, nu filmati cand va plimbati in Red Light District.
  • Nu va intoarceti cu iarba, deoarece o sa aveti probleme in aeroport la controlul bagajelor.
  • Vizitati cafenelele, muzeele, Gradina Zoologica si absolut orice va mai atrage.

Daca v-a placut ceea ce v-am povestit, va invit pe canalul meu de youtube sa vizionati si partea II a vlogului de calatorie.

Va astept sa imi spuneti in comentarii cum vi s-a parut calatoria mea si ce ati vrea voi sa vizitati in Amsterdam.

Kisses

35 thoughts on “Amsterdam PART II- ce am vizitat + haul

1. Articolul tău îmi readuce în minte dorința de a mă muta acolo forever! Am stat în Amsterdam pentru 3 luni (mult prea puțin), și m-aș întoarce într-o clipă. ❤ Foarte drăguțe și pozele.

Liked by 1 person

2. Am citit cu drag ambele articole, ti-am zis si la primul, e pe lista noastra de destinatii pentru vacanta. Mi-au placut mult pozele 🙂

3. Articolul asta este absolut perfect. Pozele…omg. Am vazut si eu in vlog cum bea o girafa apa🤣este asa haioasa…am vazut poza si mi-am amintit. Magazinul lush arata intr un mare fel…

4. Un articol foarte frumos realizat, la fel ca cel referitor la prima zi! Amsterdam e si pe lista mea, iar cand voi ajunge acolo imi doresc sa vizitez neaparat Gradina Zoologica. 🙂

Liked by 1 person

5. Frumoasă experiență! Și mie îmi plac mult grădinile zoologice.

În afară de aeroport (care nu se pune), nu am vizitat vreodată Amsterdamul. Mereu am avut impresia că este incredibil de scump și m-am ferit de el cât am putut, dar dacă tu zici că te-ai întors cu bani acasă, înseamnă că ar trebui să-mi revizuiesc atitudinea 😛